لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
امیدوارم که بتوانیم شرایط را برای یووه سخت کنیم

امیدوارم که بتوانیم شرایط را برای یووه سخت کنیم

تاتنهام در ومبلی لندن در دیدار برگشت لیگ قهرمانان چهارشنبه شب میزبان سیاه و سفیدهای شهر تورینو خواهد بود، مصافی که می تواند با توجه به نوع بازی و اهمیت اش از جذابیت و حساسیت خاصی برخوردار باشد، یک سوی میدان یووه ای ست که به هیچ نتیجه ای جز پیروزی فکر نمی کند و در سوی دیگر تیمی که می خواهد شگفتی ساز شود.

 

کین، مهاجم موفق این روزهای تاتنهام در استانه این دیدار با تاکید بر این نکته که یوونتوس یکی از بهترین های اروپا محسوب میشود خاطر نشان کرد که تاتنهام توان غلبه بر این تیم بزرگ ایتالیایی را دارد.

 

در ابتدا شانسی نداشتیم، حتی توجهی هم به ما نمیشد، اما اهسته اهسته نشان دادیم که می توانیم و حالا حتی از صعود ما صحبت می شود. در حقیقت ابتدا خودمان نیز فکرش را نمی کردیم اما در حال حاضر هواداران به ما گوش زد می کنند که باید از این مرحله عبور کنیم و باید به روند خود ادامه دهیم. می دانیم که یوونتوس جز بهترین تیم های اروپایی ست، ما در تورینو بسیار خوب بازی کردیم و حالا این تیم یووه است که به فکر بهتر بازی کردن در لندن است، بنابر این می توان انتظار دیدار زیبایی داشت اما می دانید که در ومبلی فضا و شرایط متفاوت است، جو این ورزشگاه باور کردنی نیست، این عاملی ست برای صعود ما به مرحله بعدی. همه ما می خواهیم که در لیگ قهرمانان حضور داشته باشیم. این فشار را بیشتر می کند اما ما برای این هدف بازی می کنیم، این یک نبرد بزرگ برای ماست و اگر پیروز شویم یک عملکرد بی نظیر برای ما خواهد بود. در شرایط و امادگی بسیار خوبی هستیم و در انگلیس هم برابر تیم های بزرگ خیلی خوب ظاهر شدیم. این مهم است که اعتماد داشته باشیم. نمی توانیم با این اطمینان راهی زمین شویم و خودمان را از پیش صعود کرده بدانیم، نباید ذهن خود را مشغول مسائل حاشیه ای کنیم، امیدواریم که گل هم بزنیم تا شرایط مان بهتر شود. ما در این بازی به دنبال پیروزی هستیم باید برنده شویم، مربی از ما می خواهد که برای برنده شدن به میدان قدم بگذاریم. یک استادیوم پر از تماشاگر و پرانرژی انتظار ما را می کشد، امیدوارم که بتوانیم شرایط را برای یووه سخت کنیم و در نهایت پیروز شویم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: